Şaxtada avtomobilə necə qulluq edilməlidir?
Havaların həddən artıq soyuq keçməsi avtomobillərə də zərər vurur. Mütəxəssislər bildirirlər ki, soyuq havalarda avtomobilə dəyən zərəri mühərriki işə salarkən hiss etmək mümkündür. Çünki şaxtalı hava avtomobili ağırlaşdırır. Buna görə də avtomobili işə salarkən təkərlərin daş kimi yerə yapışdığını, mühərrikdən səslərin gəldiyinin şahidi oluruq. Şaxtanın avtomobillərə verdiyi zərər bildiyimizdən də artıqdır.
Şaxtalı havalarda buz bağlamış yollara səpilən duzun da avtomobilə zərəri var. Belə ki, uzun müddət belə yollarda sürülən maşınların bəzi hissələrində duzun təsiri ilə paslanma müşahidə edilir. Əgər yoldan avtomobilin hissələrinə duz sızıbsa, qış bitsə belə, o zaman müəyyən hissələrdə paslanmaya səbəb olacaq. Qış aylarında istehsalçının mühərrik yağı istifadə tövsiyələrinə uyğun gəlmək lazımdır. Axıcılığı yetərsiz olan mühərrik yağları mühərrikin işini çətinləşdirir. Əgər fərqli variantlar varsa, daha incə olanlar seçilməlidir. Məsələn, 20W40 yerinə 5W40 daha yaxşıdır. Yağ dəyişmə periodları bir-birinə uyğun olmalıdır. Yağın içində yığılan su və ya yanacaq hissəcikləri mühərrik yağını öldürə bilər.
Soyuq havalarda avtomobili daha tez-tez yumaq məsləhət görülür. Palçıq və yola səpilən duz mühərrikə zərər verdiyi üçün avtomobil tez-tez yuyulub təmizlənməlidir. Nizamlı yuma duz və palçığı təmizlədiyi kimi, həm avtomobilin rəngini, həm də texniki vəziyyətini qorumuş olur. Avtomobili yumazdan öncə kobud buz və palçığın təzyiqli suyla təmizlənməsi lazımdır. Soyuq havalarda yanacaq daha tez bitir. Yəni avtomobillər soyuq havada daha çox yanacaq sərf edir. Bunun səbəbi isə soyuq mühərrik yağının axıcılığını itirməsi və mühərrik içi müqavimətləri artırmasıdır. Buna görə də qış aylarında mühərrik və elektrik kabellərinə nizamlı olaraq baxmaq lazımdır.
Qış aylarında qısa məsafələrdə avtomobillərdən istifadə edilməməsi məsləhətdir. Çünki soyuq havalarda mühərrikin hərəkətli parçalarında olan aşınmalar yüksək səviyyədə olur ki, bu da akkumlyatora zərər verir. Əgər qısa məsafələri avtomobillə getmək istəyirsinizsə, bu məsafədə avtomobilin istilik sistemindən, kreslo qızdırıcılardan istifadə olunmalıdır. Bəzi sürücülər elə başa düşür ki, radiator heç bir zaman donmur, amma bu, səhv fikirdir. Radiatorda antifriz miqdarı kafi deyilsə, radiatorla yanaşı mühərrik də dona bilər. Donmuş bir mühərrikin içindəki bütün mayelər təkrar əriyənə qədər işlədilməməlidir. Əks təqdirdə, avtmobili işə saldığınız zaman mühərrik zərər görəcək. Radiator sistemindəki soyutma mayesinin donma nöqtəsini -25 dərəcədə tutulması vacibdir.
Şaxtalı havalarda soyuğun və nəmin təsirindən maşının qapıları və kilit sistemi də dona bilər. Buna görə də buzəridici vasitələri heç bir zaman avtomobilə qoymayın, şaxtalı havalarda belə vasitələr yanınızda olmalıdır. Buz, şaxta avtomobilin təkərlərinə də zərər verir. Qara qarışmış palçıq təkərlərin boşluqlarına dolur və şaxtanın təsirindən donur. Bu, uzun müddət davam edərsə, təkərlərdə əməlli buzlaşma meydana gələr. Qış aylarında təkərlər tez-tez təmizlənməlidir.
Buz, şaxta və duzlu su avtomobilin rənginə də öz təsirini göstərir. Avtomobilin rəngi aşınıma və yenidən cilalanmaya ehtiyac duyulur. Qarlı, buzlu yollarda avtomobillər yavaş sürətlə idarə edilməli, əyləc sistemindən az istifadə olunmalı, manevrlər edilməməli, sürət həddi aşılmamalıdır. Əks halda, qəzalar və ya avtomobilin sıradan çıxması qaçılmaz olacaq.